WORKSHOPY


Salónek č. 10

16:45
17:30

5 tipů pro PPC kampaně v Skliku

Můžete se těšit na praktické tipy pro nastavování vašich kampaní v Skliku. Od produktových kampaní, po kampaně v obsahové síti. Podíváme se také na jednotlivé funkce Skliku a společně budeme přicházet na nejčastější chyby PPC specialistů. Notebook není třeba, vše bude vycházet z připravené prezentace a společné diskuze.
Marek Adamec <b></br>Sklik</b> Marek Adamec
Sklik

Konzultant výkonnostní reklamy senior
i
17:30
18:10

Workshop Biano

Rozjezd a optimalizace marketingu z pohledu marketplace pro nábytek a dekorace.
Jak na marketing pro miliony produktů od tisíce e-shopů ve 4 zemích? Na které marketingové kanály se soustředit nejvíce? Jaké produkty upřednostňovat pro marketing a podle čeho je řadit? Co s biddingem? Přijďte si popovídat o tom, jak řídit marketing ve velkém a získejte inspiraci pro svůj projekt.
Ondřej Bolkovec <b></br>Biano</b> Ondřej Bolkovec
Biano

CMO
i

Salónek č. 11

16:45
17:30

Workshop Cenový automat

Nejčastější chyby v cenotvorbě pro zbožáky a jak je jednoduše odstranit
Co se dozvíte na mém workshopu? Jaké jsou nejčastější chyby v cenotvorbě pro zbožáky, jak při bidování ve zbožácích ovlivňuje cena produktu počty prokliků a konverzí, jak vybrat úspěšnou cenovou strategii pro zbožáky, jak segmentovat produkty a vyhodnocovat výsledky nebo jak automatizovaně a chytře řídit cenu pomocí aplikace Cenový automat. Podtrženo, sečteno: Jak získat ze zbožáků více zisku s méně námahy.
Petr Pánek <b></br>Cenový automat</b> Petr Pánek
Cenový automat

Founder & CEO
i
17:30
18:10

Jak na pár kliků zdvojnásobit obrat ze zbožáků?

Chcete zefektivnit inzerci na zbožových srovnávačích a vytřískat z nich mnohonásobně vyšší obrat? Seznamte se BiddingManagerem. Systémem BiddingManager shromažďuje data ze zbožových srovnávačů na jednom místě a přehledně je kategorizuje. Poskytuje vám přesná data o inzerci produktů, a hlavně vás automaticky upozorňuje na prodělečné produkty. Díky tomu včas zamezíte zbytečným útratám. Jeho největší výhodou je ale možnost biddingu a autobiddingu. Abyste to celé spustili, nemusíte být žádný „zbožákový mág“. Průvodce prvním nastavením vám pomůže úspěšně nastartovat nástroj a vstupním nastavením vás krok po kroku provede. Automatizované strategie a optimální cpc už si nástroj nastaví téměř úplně sám. Stačí, když mu ve 3 jednoduchých krocích zodpovíte základní otázky o vašem byznysu. Zní to až neuvěřitelně, že? Ale Michal Štorkán vám na workshopu ukáže, že to doopravdy funguje. Jestli provozujete nebo spravujete menší až středně velký e-shop a automatizované nástroje na správu biddingu na zbožových srovnávačích jste zatím nepoužívali, přijďte na náš workshop. Možná vám změní život.
Michal Štorkán <b></br>BiddingTools</b> Michal Štorkán
BiddingTools

Co-Founder & Innovator
i
1. ročník
12+
vystupujících
3
sály
15+
hodin přednášek a workshopů
1
večerní afterparty #Perf2020
Organizátor
logo Acomware
ACOMWARE s. r. o.
www.acomware.cz
Budějovická 778/3
140 00 Praha 4

COPYRIGHT 2018 PERFORMANCE2020.CZ VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA